Hillenaar Outdoor breidt netwerk uit naar Limburg
25-03-2021 (11:27) - Marketing
Hillenaar Outdoor breidt het netwerk van Digitale Reclamemasten uit, namelijk met een mast langs de A2 bij Maastricht. Het scherm omvat bijns 100 m2, wat in combinatie met het bereik van de mast zorgt voor veel impact.
Directeur Jeroen Hillenaar: "Per week passeren meer dan 350.000 mensen deze Digitale Reclamemast. De locatie is dan ook zeer relevant voor onze adverteerders." Hillenaar Outdoor exploiteert nu in totaal zeventien reclamemasten in heel Nederland.
De Digitale Reclamemast Maastricht A2 - de officiële naam van de nieuwe mast - staat op het terrein van Maastricht Airport, de realisatie van de mast is namelijk tot stand gekomen in samenwerking met de luchthaven. Zowel de rijrichting Geleen als Maastricht wordt gebruikt. "Per jaar komen ruim drie miljoen toeristen naar Maastricht. Een groot deel daarvan gebruikt de A2 om naar de stad te reizen. De Limburgse hoofdstad is ook los van het toerisme belangrijk. Er wonen ruim 120.000 mensen. Het culturele leven is er zeer veelzijdig. In de stad vinden talloze mega evenementen plaats. Denk bijvoorbeeld aan de TEFAF in het MECC en de concerten van André Rieu op het Vrijthof." aldus Jeroen Hillenaar.