ŠKODA en eFocus lanceren Tourspot

10-06-2015 (07:31) - Marketing

Niet alleen HEMA zet in op de Tour. Om bezoekers te helpen bij het vinden van de beste plek langs de route is Tourspot ontwikkeld. Met Tourspot kan men aangeven waar hij gaat staan tijdens de Tour de France én zien waar Facebookvrienden de ronde kijken. 
 
eFocus heeft in samenwerking met ŠKODA Nederland de site tourspot.skoda.nl ontwikkeld. Via de site kunnen bezoekers precies zien hoe het parcours loopt, waar de beste plekken zijn om de koers te volgen en ook: waar vrienden staan. Je kunt je plaats kiezen op basis van de nabijheid van evenementen, een parkeerterrein of een plek met een groot videoscherm. Daarnaast laat de site ook bezienswaardigheden zien.

Het idee voor Tourspot is geboren tijdens eFocus Labs, een initiatief om medewerkers elke vrijdagmiddag de ruimte te geven om te experimenteren met innovatieve ideeën. eFocus heeft ŠKODA Nederland aangehaakt om deze website samen tot een succes te brengen. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch