Longlist bekend SAN Next Merkenbouwer 2020

16-03-2021 (07:00) - Marketing

Vorig jaar werd het SAN bestuur in het kader van het thema (WERK AAN JE MERK) geïnspireerd om jonge marketeers c.q. merkenbouwers te belonen voor hun inzet, zij zijn tenslotte de toekomst van ons vak. Daarvoor heeft de SAN samenwerking gezocht met het Executive Search bureau Top of Minds. Janko Klaeijsen (Founder) was direct enthousiast om dit als partner de komende jaren samen met de Stichting SAN vorm te gaan geven. Inmiddels is de Longlist voor het SAN Accent  SAN Next Merkenbouwer 2020 bekend:
 
De Longlist met 15 kandidaten SAN Next Merkenbouwer 2020 in alfabetische volgorde:
 
Larissa Altenburg, H&M | Hennes Mauritz
Rein Bojahr, Albert Heijn
Danique de Barse, Samsung
Colette de Beaumont, Koninklijke Auping
Kasper Figee, Zeeman
Brett Gaasbeek, OHRA
Nikie Lammers, Iglo Nederland
Marieke Lazeroms, PLUS Retail
Lidian Reuvekamp, FrieslandCampina
Niek Schreurs, Storytel
Tim van Dijk, Nederlandse Loterij
Tess van Kempen, McDonald’s Nederland
Manon van Schie, Transavia
Niels van Veen, TUI
Els Versluis, Wessanen
 

Criteria SAN Next Merkenbouwer

Kandidaten zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland.
 
Naar aanleiding van deze nominaties worden de genomineerden gevraagd om een vragenlijst te beantwoorden met daarbij hun CV. Op basis van deze argumentatie gaat de jury aan de slag om te komen tot een Shortlist met 3 kandidaten. De uiteindelijk overgebleven 3 Shortlist kandidaten zullen zich dan presenteren aan de jury Next Merkenbouwer op maandag 10 mei 2021.
 

Jury 2020

Onafhankelijke voorzitter: René Repko (foto), Marketing/Retail expert
Vijf juryleden:
Top of Minds Janko Klaeijsen, Founding Partner
Adverteerder van het Jaar 2019 Marc Oosterhout, SIRE
Consistent Accent 2019 Renée Ras, ASN Bank
Next VEA Legend Baba Touré, Founder Hammerfest
SAN bestuur/KPN Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing
Communicatie
 

Bureaus

Media

Economisch