Natwerk & Chin Chin Club openen eigen FEBO-vestiging met infinity muur

04-02-2021 (14:19) - Marketing

Een nieuw FEBO-filiaal op de Rozengracht in Amsterdam; met de eerste infinity automatiek is een franchise van reclamebureau Natwerk en de naastgelegen discotheek de Chin Chin Club geopend.

Met het openen van hun eigen FEBO-vestiging, gaat een lang gekoesterde wens van Natwerk in vervulling. Als groot fan van het merk benaderede het reclamebureau ooit zelf de snackketen. Dit leidde onder andere tot een nieuwe huisstijl, verpakkingen en interieur. In 2017 zag het offensief ‘FEBO Fashion’ het levenslicht in de vorm van een joint venture tussen Natwerk & FEBO. Inmiddels kan je spreken over een ontzettend hechte bureau-klantrelatie tussen beiden. Dat de samenwerking nu zelfs uitmondt in een FEBO die Natwerk gaat uitbaten, voelt voor de initiatiefnemers dan ook logisch.
 
FEBO Directeur Dennis de Borst: “Als je reclamebureau je franchisenemer wordt, weet je zeker dat ze hart voor de zaak hebben. Het is als het ware het ultieme ondernemende meedenken. Ik ben ervan overtuigd dat dit tot hele nieuwe creatieve ingevingen gaat zal zorgen.”
 
Snack Experience
Het filiaal aan de Rozengracht heeft een aantal opvallende karakteristieken meegekregen, die van een bezoek een ware snack eperience maken. Zo ontwierp Natwerk-oprichter Frank de Ruwe een infintiy muur die de automatiek beleving oneindig maakt. En ook van buiten is de nieuwe vestiging niet te missen: zo wappert er aan de gevel een grote opvallende vlag, waarmee deze FEBO met recht een flagship store genoemd mag worden.

Bureaus

Media

Economisch