Bereik RTL-domein via mobiel verdubbeld

18-07-2013 (08:27) - Media

RTL Nederland is met de cijfers van het tweede kwartaal van 2013 in het achterhoofd, content met  de toegevoegde waarde van de digitale extensies van programma’s. 
 
Met de ‘HNTM Model Contest’ hebben 732 meiden tussen de 16 en 24 jaar meer dan 31.000 stemmen verzameld. De contest bood voor het eerst de kans om online te strijden voor de laatste plek in het bekende RTL 5-programma. De wedstrijd-app is 10.732 keer gedownload en de wedstrijd is 6,7 miljoen keer bekeken via Facebook. 
 
‘X Factor’ kwam met een 360 graden camera waarmee de kijker zelf de regie in handen had, met 18.000 unieke videoviews, en een livestream met presentatie door Ferry Doedens, met wekelijks 15 tot 20 duizend unieke videoviews. ‘Weet Ik Veel’ activeerde in april en mei elke zaterdag meer dan 300.000 kijkers die meespeelden via de speciale app. In totaal is de app meer dan 1 miljoen keer gedownload. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch