Boomerang Media vergroot media-aanbod met Mr.Friendly digitale schermen

04-02-2022 (15:33) - Media

Per direct is Boomerang Media verantwoordelijk voor de advertentie exploitatie van de digitale Mr.Friendly schermen. Mr.Friendly plaatst waterbesparende oplossingen in onder meer horeca en sportscholen. Op- of boven die oplossingen zoals tapkranen in de sportscholen of watervrije urinoirs bij de toiletten zijn digitale schermen geplaatst die door Boomerang Media met directe ingang worden geëxploiteerd.

Remco de Bruijn, eigenaar Mr.Friendly: 'Wij zijn gespecialiseerd in het plaatsen van duurzame oplossingen zoals watervrije urinoirs en drinkwater tapkranen. Wij maken duurzaamheid voor de klant voordeliger omdat we videoschermen plaatsen waar reclame op kan worden getoond. Media exploitatie is een heel andere tak van sport en wij willen graag onze handen vrijhouden om het netwerk te vergroten.'

Remco Duinkerken, eigenaar Media Depot (waaronder o.a. Boomerang Media): 'Dit is een hele mooie toevoeging op ons pakket. De schermen zijn niet te missen. De technische en creatieve mogelijkheden zijn eindeloos. Zo kunnen we afrekenen op basis van echte views én als adverteerder lever je direct een duurzame bijdrage. Zo zijn de urinoirs bijvoorbeeld watervrij en ook de tapkranen voorkomen allerlei transport van water en het gebruik van plastic flessen. Een groot deel van de reclameopbrengsten worden direct geïnvesteerd in nieuwe duurzame oplossingen.'


Bureaus

Marketing

Economisch