De Persgroep Advertising lanceert Agency Academy
19-04-2013 (08:24) - Media
De Persgroep Advertising lanceert de Agency Academy. Dit is een programma met bijeenkomsten specifiek voor mediabureaus. Doel van de bijeenkomsten is het opfrissen en uitbreiden van kennis op het gebied van media. De eerste bijeenkomst stond gisteren in het teken van nieuwsmedia als conversatiemakers en actieaanjagers.
De Agency Academy is een doorvertaling van de Advertiser’s Academy, die vorig jaar is opgezet. De Advertiser’s Academy richt zich op adverteerders, met uiteenlopende thema’s als 50+ marketing en ‘out of the box’ adverteren. Vanuit de markt is de behoefte ontstaan voor een programma voor mediabureaus. Dit biedt voornamelijk junioren de kans om hun kennis op het gebied van nieuwsmedia en reclame op te frissen en uit te breiden. Olav Bongarts, directeur van de Pergroep Advertising, licht toe: ‘Wij vinden het belangrijk om te investeren in onze relatie met mediabureaus. Daarom starten we nu met het Agency Academy programma, waar kennisdeling over nieuwsmedia centraal staat.’