FONK on audio: nu live!

16-02-2022 (10:30) - Media

Als het om audio gaat, bevinden we ons op een belangrijk kantelpunt. Iedereen heeft het erover, maar toch zijn er relatief weinig merken die sonic branding aan de basis zetten van hun marketing strategie. Maar daarin zal op korte termijn verandering komen. Waarom en hoe die omkanteling tot stand kan komen, lees je in de nieuwe editie van FONK. Dit is wat editie  #331 te bieden heeft:
 
Joris van der Pol ademt audio. Als managing director van OMS (Talpa Media Solutions) zet hij zich proactief in om alle mogelijkheden een effectief podium te geven. 'Heel veel merken hebben nog geen ‘eigen geluid’ en het merkdenken in audio ontbreekt nog op dit moment, maar ik verwacht dat daarin snel verandering komt.'
 
Marvin Jacobs is creative director van audio agency Airborne; daarnaast is hij al jaren een veel-luisteraar van podcasts. We vroegen hem de beste producties van afgelopen periode op een rij te zetten. In FONK #331 lees je niet alleen zijn verhaal, maar luister je ook met Marvin mee.
 
MassiveMusic heeft de afgelopen jaren alles uit de kast gehaald om van sonic branding het fenomeen te maken dat het nu is.  We vroegen Luc van Stiphout en Marijn Roozemond een forecast te schetsen voor 2022. ‘Laat me jouw Spotify Wrapped zien, en ik vertel je wie je bent: muziek is een expressie van je identiteit.’
 
Ook zetten we in deze uitgave de audiobestedingen op een rij en kun je lezen waarom Kluun en Storytel een gelukkig huwelijk vormen in hun gezamenlijk streven jongere lezers aan zich te binden.

Bovenop het audio-dossier in deze editie van FONK magazine alweer de tweede nominatie van Coolest Dutch Brands. Lees waarom vertrouwen aan de basis staat van cool brand Swapbox.
 
Last nut not least presenteren we powervrouw Jasmine van der Weele-Azadbari. Fiscaal jurist, chef-kok én founder van Babefoods waarmee ze de wereld van baby-en kindervoeding wil veranderen. 
 

Lees FONK nu drie maanden gratis!

Wil je FONK magazine lezen, maar heb je geen abonnement? Ga voor een gratis digitaal abonnement van 3 maanden. Je ontvangt de eerstvolgende 6 nummers gratis! Aanmelden kan hier.

 

Bureaus

Marketing

Economisch