‘GOOISCH wordt blijvertje’
13-05-2013 (08:06) - Media
Ondanks de vele minder florissante print-berichten, zijn er naar aanleiding van de onlangs gepresenteerde HOI-cijfers over 2012 ook een paar positieve geluiden te melden. Zo stuwden de komst van de Nederlandse Vogue en GOOISCH de cijfers toch nog een beetje een goede kant op. Peter Contant, uitgever van GOOISCH, zegt daarover desgevraagd: ‘Ik wist dat we een vernieuwende formule hadden met GOOISCH. Het is niet gedacht en verwacht dat we op de lezersmarkt dit fantastische resultaat zouden bereiken in 2012.’
GOOISCH is volgens Contant de ontdekking in het vrouwencluster. Ook het bereik op FB is ongekend groot. Met advertising in GOOISCH gaan we de komende weken een paar belangrijke slagen maken. Een zwaluw maakt geen zomer, maar inmiddels hebben we er een paar gezien en ik zet alles op alles om van GOOISCH een blijvertje te maken, op een innovatieve manier.’