Hoogkamer gaat MarketingTribune leiden

16-01-2013 (08:28) - Media

Met ingang van 1 maart aanstaande treedt Sjaak Hoogkamer aan als hoofdredacteur van MarketingTribune. Met zijn benoeming investeert BBP Media in de crossmediale uitgeefstrategie van de marketingtitel, die in het voorjaar van 2013 zal worden geëffectueerd. 
 
Hoogkamer (1958) heeft een lange staat van dienst in de werelden van media en communicatie. De laatste twee jaar werkte hij als hoofdredacteur bij Media Partners Group, gedetacheerd bij de NS als senior communicatieadviseur bij de afdeling Corporate Communication. 
 

Zijn opdracht was de transformatie van print naar crossmediaal communiceren te realiseren, met een sterke focus op digitale nieuwsvoorziening. In deze functie was hij ook verantwoordelijk voor de productie van alle media. Van 2005 tot 2010 was Hoogkamer werkzaam als hoofdredacteur/manager van Sanoma Custom Publishing. Met een eindverantwoordelijkheid voor de creatieve crossmediale concepten voor merken als Heineken, TNT Post, Eneco, Essent, Brand bier, Sikkens, KPN en Peugeot. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch