Meer dan 4 miljoen kijkers Boer Zoekt Vrouw

02-11-2009 (09:52) - Media

De publieke omroepen behaalden in week 44 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 35,3 procent. De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 24,0 procent en de SBS zenders 17,7 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 37,6 procent, de zenders van RTL Nederland 27,9 procent en de SBS zenders 21,5 procent. In week 44 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 201,2 minuten.

Boer zoekt Vrouw scoorde opnieuw de meeste kijkers deze week. Het programma nadert het moment dat de boeren hun definitieve keuzen voor een dame maken en dat zorgde voor 4.086.000 kijkers. 


Broadcast Magazine/SKO

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch