Men’s Health naar Hearst Magazines

22-11-2012 (08:36) - Media

Hearst Magazines Netherlands, uitgever van onder meer ELLE, Esquire, Quote en Red, neemt per 1 januari 2013 de succesvolle titel Men’s Health over van Weekbladpers Tijdschriften.
 
Hearst Magazines International geeft meer dan 300 edities van diverse titels, waaronder Cosmopolitan, uit in ruim 100 landen. Anderhalf jaar geleden heeft Hearst Magazines zich, als onderdeel van de internationale acquisitie van voormalige Lagardère-activiteiten, in Nederland gevestigd. Per 1 januari 2013 zal Hearst Magazines Netherlands Men’s Health gaan uitgeven. Tevens is besloten om in het tweede kwartaal van 2013 het magazine Women’s Health te lanceren. Hiermee zet Hearst Magazines Netherlands wederom een belangrijke stap in de uitbreiding van het lifestyle-portfolio.
 
De advertentieverkoop voor Men’s Health komt per 1 januari in handen van NL Media Advertising Group (NL MAG). NL MAG vertegenwoordigt alle titels van Hearst Magazines Netherlands.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch