Motomedia versterkt positie in mobile advertising

03-04-2013 (08:28) - Media

Motomedia gaat als eerste exploitant met haar mobiele platformen een bereik bieden van 1 miljoen gebruikers in het automotive umfeld. Hiervoor is het netwerk recent uitgebreid met Flitsmeister, een gratis app met realtime informatie over flitsers, files en trajectcontroles. Adverteerders kunnen nu 300.000 automobilisten ook tijdens het rijden door gerichte communicatie bereiken.
 
Jeroen Rutte, General Manager van Motomedia: ‘Mobiel is een enorme groeimarkt. Als online automotive specialist is de flitsapplicatie een ideale aanvulling op het portfolio van 5 apps en 5 mobiele sites. Motomedia realiseerde vorig jaar, ondanks een dalende automotive markt, een forse omzetstijging. Met Flitsmeister kunnen we verder groeien en nieuwe mogelijkheden bieden op het gebied van mobile advertising, zoals tailor-made informatie en location based advertising. Hierdoor kan tevens een koppeling worden gemaakt met outdoor campagnes.’

Met 300.000 unieke gebruikers per maand is Flitsmeister in Nederland een van de grootste automotive gerelateerde applicaties. Naast actuele flits- en file-informatie, genereert de app ook alerts waarmee gebruikers onderweg worden gewaarschuwd voor naderende flitscontroles. Flitsmeister onderscheidt zich van andere flitsapplicaties door de actieve community van gebruikers. Hierdoor zijn de data van alle flitsers zeer actueel. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch