NBCUniversal sluit zich aan bij SPOT

08-01-2013 (00:00) - Media

Het Amerikaanse media entertainment netwerk NBCUniversal is het jongste lid van SPOT en participeert vanaf heden in de marketing organisatie van de Nederlandse TV zenders. NBCUniversal is in de Nederlandse markt actief met haar zenders E! Entertainment, Syfy en 13th Street.
 
Met haar deelname in SPOT wordt NBCUniversal ook vertegenwoordigd in de Stichting Kijkonderzoek en neemt zij deel aan de verschillende innovatie projecten, onderzoeken en andere activiteiten van SPOT. NBCUniversal laat zich binnen SPOT vertegenwoordigen door Triade Media, de exploitant die dit ook voor de zenders Sport1, Eredivisie Live en Eurosport doet.
 
Michel van der Voort, directeur SPOT: ‘De zenders van NBCUniversal behoren tot de digitale thema zenders met een groot publiek. Deze categorie zenders, zoals we die nu meten met SKO Light, vormt een steeds belangrijker wordend onderdeel van de TV industrie. Ik ben daarom verheugd dat grote spelers als NBCUniversal zich aansluiten bij SPOT.’
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch