NRC helpt Rijksmuseum met aftellen

07-01-2013 (08:58) - Media

Op 13 april wordt het Rijksmuseum in Amsterdam na een grondige verbouwing officieel geopend. Het aftellen startte vrijdag met een paginagrote advertentie in NRC Handelsblad en is sinds afgelopen weekend te volgen op nrc.nl. 
 
Door op de daar getoonde banner te klikken ziet de bezoeker van deze site elke dag een nieuwe reden om zich te verheugen op de langverwachte opening. NRC Media ontwikkelde dit concept in samenwerking met het Rijksmuseum. 

‘NRC Media wil graag een kennispartner zijn voor adverteerders en daarom denken wij altijd graag mee om een idee verder te ontwikkelen’, zegt Kiek Joustra, accountmanager Kunst en Cultuur NRC Media. ‘Iedereen die het Rijksmuseum ook maar enigszins een warm toedraagt, kijkt reikhalzend uit naar de opening en telt de dagen af. Wij wilden graag op een leuke manier onze lezers daarbij betrekken en stelden voor om de klok die op het gebouw van het Rijksmuseum te zien is, ook op onze site te plaatsen. Die klok geeft toegang tot de site van het Rijksmuseum waarop elke dag een nieuw aspect van de verbouwing in beeld wordt gebracht.’ 


Bureaus

Marketing

Economisch