Pinkpop en Sp!ts zetten samenwerking voort

20-02-2013 (08:17) - Media

Pinkpop en Sp!ts zijn ook voor 2013 een samenwerkingsovereenkomst aangegaan die het nieuwsmerk tot mediapartner van Pinkpop maakt. TMG, uitgever van Sp!ts, en de organisatie van Pinkpop besloten tot de samenwerking omdat Sp!ts een groot lezersbereik heeft in de doelgroep van het festival en sterk is op het gebied van entertainment.
 
Net als vorig jaar zal Sp!ts niet alleen tijdens Pinkpop ruime aandacht aan programma, artiesten, gasten en organisatie besteden, ook zal er voorafgaand aan het festival op dinsdag 28 mei een Pinkpop-special uitgebracht worden. Daarnaast zal deze special in ruime mate worden verspreid op de festivallocatie zelf. Sp!ts heeft ook het voorrecht om, nog voordat de kaartverkoop start, kaarten voor het festival te verloten onder haar 1,4 miljoen dagelijkse lezers. Naast het uitbrengen van de special, zal Sp!ts vanaf het festivalterrein verslag doen. 
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch