Radiocommercial Albert Heijn beste van januari

25-02-2013 (08:22) - Media

In de radiocommercial van de maand verkiezing van het Radio Advies Bureau (RAB) is de actiecommercial Hamsteren! van Albert Heijn als beste beoordeeld door de Nederlandse consument. De radiocommercial is hiermee genomineerd voor de jaarlijkse publieksprijs die op 11 juni 2013 wordt uitgereikt.
 
De radiocommercial won met ruime voorsprong. Albert Heijn was ook winnaar in januari 2012 en juli 2012 en werd tweede in december 2012.
 
Tweede in januari is de radiocommercial van MAGGI Braadstomen (Nestlé) waarin duidelijk wordt gemaakt dat malse kip heel eenvoudig te maken is, met een beetje van jezelf en een beetje van MAGGI. Vooral de vrouwen waarderen deze commercial. 
 

Jamin wordt derde met de commercial Cupcakecup, waarin een prijsvraagactie op facebook wordt aangejaagd. Uit onderzoek blijkt dat radioreclame een direct effect heeft op de digitale activiteiten van consumenten.  


RAB

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch