Retail '22: snelkookpan zonder uitknop
01-03-2022 (12:26) - Media
Nu Covid langzaam maar zeker naar de achtergrond verdwijnt, wordt duidelijk dat de trends waarvan de contouren zich de afgelopen twee jaar hebben afgetekend, blijvend verandering hebben gebracht in hoe, wanneer en waar we shoppen. De digitale shopperbeleving is definitief onderdeel van ons leven geworden en zal ook niet meer verdwijnen. In de nieuwe editie duikt de redactie van FONK in actuele ontwikkelingen, trends, de beste sustainable retail en productinnovaties en meer.
In FONK 332 laten we specialisten aan het woord over de toekomst van retail.
Dit is wat je onder meer kunt verwachten
> terwijl tech en google een vaste plek in het marketingbeleid van veel retailorganisaties hebben gekregen, is ook gaming als marketingtool on the rise;
> specialisten pleiten onder meer voor een seamless shopper-ervaring en signaleren trends als functional food, green alternatives en virtual engagement;
> specialisten pleiten onder meer voor een seamless shopper-ervaring en signaleren trends als functional food, green alternatives en virtual engagement;
> een challengerstory over hondenvoer met impact;
> wat je kunt leren van de kerstcampagne van PLUS;
> een actuele selectie uit de enorme hoeveelheid sustainable product- en retailinnovaties.
Onze conclusie: retail 2022 zit in een snelkookpan zonder uitknop. Find out in FONK 332!
Genoeg retail voor een dag? Pik dan de volgende stories mee
> featured: Henk Boersen (Glasnost): ‘Ik hoop op meer gedurfde campagnes. Dat is ook een oproep aan onszelf’
> Ronald van Schaik en Martin Stiemer over de groeicuve van digital creative agency Kalib er
> kunstliefhebbers en snelheidsduivels bladeren door naar pagina 50, en vallen als een blok voor de liefde die is opgebloeid tussen BMW en Jeff Koons.