Sanoma en SBS versterken positie in fashion & beauty

23-01-2013 (08:27) - Media

Sanoma Media en SBS zetten gezamenlijk extra krachtig in om fashion & beauty nog sterker te claimen. De samenwerking tijdens de komende Amsterdam Fashion Week is hiervan een eerste voorbeeld. Vanuit Sanoma zijn Marie Claire en Styletoday aanwezig tijdens deze modeweek, de camera’s van SBS6 draaien de hele week om voor zowel Shownieuws, het speciale blog SBS6.nl/fashionweek als de sociale kanalen verslag te doen van dit mode event. 
 
‘Het fashion- en beautydomein is een van de grootste domeinen voor Sanoma en de ambitie is om dit alleen maar verder te ontwikkelen,’ zegt Dolly van den Akker, uitgever Glossies van Sanoma Media. ‘Door ook met SBS krachten te bundelen, zijn wij in staat om een enorm bereik aan vrouwen te realiseren. Deze samenwerking voor de Amsterdam Fashion Week is daar een eerste duidelijk voorbeeld van.’ 
 

Edwin Valent, creatief directeur SBS Broadcasting: ‘Het full media format rondom de Fashion Week is een mooie eerste stap in de ontwikkeling van het gezamenlijke beauty domein met Sanoma. Een bundeling van krachten en expertise die veel potentie biedt. Met ons full media concept zorgen we er voor dat het publiek eersterangs zit en het evenement kan ervaren als nooit tevoren: waar, wanneer en hoe onze gebruikers het wensen.’ 


Bureaus

Marketing

Economisch