Semilo met Allrecipes grootste in food

16-04-2013 (07:59) - Media

Semilo verstevigt haar positie binnen het food umfelt door ’s werelds grootste receptenwebsite Allrecipes in haar netwerk op te nemen. Het Eten & Drinken channel van Semilo vertegenwoordigt nu tien premium websites.
 
‘Al jaren is Semilo in het online food umfelt actief met maatwerkoplossingen voor adverteerders. Als ‘s werelds grootste digital food brand, met jaarlijks zo’n miljard bezoeken op de website, hebben wij gekozen om de samenwerking aan te gaan met de marktleider op dit gebied’,  aldus Patricia Lee Smith, vice president international van Allrecipes.
 
Allrecipes biedt adverteerders een kijkje in de keuken van vrouwen en hun gezinnen. Dit gebeurt onder andere via een wereldwijde enquête onder meer dan 7.000 thuiskoks. Hierdoor ontstaat een goed inzicht in het boodschap-, kook- en eetgedrag van de consument in alle verschillende landen. Allrecipes, opgericht in 1997, is met 18 internationale websites actief in 23 landen. Sinds vier jaar is Allrecipes actief in Nederland met nu zo’n 800.000 unieke bezoekers per maand. Internationaal hebben al veel adverteerders maatwerkcampagnes op de site gedraaid. Onder andere Kraft foods, Unilever en Nestlé hebben gekozen om aanwezig te zijn binnen dit voor hen relevante umfelt.
 

 


Bureaus

Marketing

Economisch