Van den Akker Uitgever Glossies bij Sanoma

16-01-2013 (08:32) - Media

Dolly van den Akker (41) start als Uitgever Glossies om van daaruit het fashion & beauty domein van Sanoma Media verder uit te bouwen. Het laatste kwartaal van 2012 vervulde van den Akker deze rol a.i. door het vertrek van Sanne Visser naar Mood for Magazines. 
 
Na 3,5 jaar stapt Van den Akker intern over naar de uitgeefrol vanuit haar functie als Director Sales & Corporate Communication bij Sanoma. 
 
Van den Akker, meer dan 15 jaar werkzaam in marketing en communicatie, gaat zich in haar nieuwe rol richten op het verder uitbouwen van het fashion & beauty domein. Primair richt ze zicht hierbij op de Glossy bladen (Grazia, Beau Monde, Marie Claire, Fab en Nouveau). 
 

Daarnaast ligt er een belangrijke focus op het uitbouwen van de digitale fashion & beauty activiteiten waaronder het realiseren van online media/uitgeefconcepten. Naast digitaal gaat het hier ook om Sales en TV.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch