VIACOM hoger op tv-ladder

04-12-2012 (00:00) - Media

Met de doorzettende groei van Comedy Central is tv-exploitant BE VIACOM in de volwassen doelgroep 20 tot 49 jaar uitgegroeid tot de vierde tv-partij van Nederland. Het november marktaandeel van de zenders Comedy Central en MTV was in deze doelgroep 3,8%, wat een groei betekent van maar liefst +63% ten opzichte van 2011.
 

Comedy Central verbrak in november opnieuw een record! De zender behaalde een marktaandeel van maar liefst 2,9% op 20 tot 49 jaar (tijdvak 09:00-26:00). Dat is een flinke groei van +88% vergeleken met vorig jaar november en 8% groei vergeleken met afgelopen maand. Met het marktaandeel van 5,1% in doelgroep 20 tot 34 jaar groeide de zender 6% ten opzichte van oktober en maar liefst 76% ten opzichte van dezelfde maand vorig jaar. 


Bureaus

Marketing

Economisch