Vijftien brancherapporten bij NRC Media
04-03-2013 (08:18) - Media
Op nrcmedia.nl/insights kunnen adverteerders vanaf vandaag gedetailleerde en relevante informatie over vijftien verschillende branches vinden. Ieder van deze gratis brancherapporten, getiteld Insight, biedt interessante inzichten in zaken als omvang, samenstelling en interesses van consumentengroepen in specifieke sectoren.
Met de serie Insights wil NRC Mediazich nóg sterker postitoneren als kennispartner voor adverteerders en mediabureaus.
De Insights zijn beschikbaar in de sectoren Charitatief, Energie, Films en Boeken, FMCG, Horeca, Luxury en Lifestyle, Opleiding en Ontwikkeling, Overheden en Non-profit, Retail en Toerisme.
Eerder al waren de informatieve Insights beschikbaar in de branches Automotive, ‘Consumentenelektronica, ICT & Telecom’, Financiële dienstverlening, Kunst en Cultuur en Zakelijke dienstverlening. Deze zijn geactualiseerd.
Met de Insights speelt NRC Media in op de behoefte van adverteerders om een zo effectief mogelijke marketing- en communicatiestrategie te ontwikkelen, die gebaseerd is op feiten.
De inhoud is in opdracht van NRC Media samengesteld door Motivaction, een onafhankelijk bureau voor onderzoek en strategieontwikkeling. Als bronnen gebruikte Motivaction onder andere NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia), STIR (bureau voor internet bereikonderzoek) en DMS (Decision Makers Survey).
Van iedere Insight is een infographic afgeleid, die via weblogs en social media verspreid wordt. De volledige versies van de vijftien Insights zijn beschikbaar op nrcmedia.nl/insights.