Villamedia in een nieuw jasje

21-03-2013 (08:24) - Media

Villamedia verschijnt deze week voor het eerst als maandblad in plaats van tweewekelijks. Het magazine voor de journalistiek is twee keer zo dik als voorheen en zowel in vorm als inhoud volledig op de schop gegaan. Op de cover prijkt ook een nieuw logo.
 
Met een maandfrequentie wil de redactie meer een eigen agenda gaan volgen. ‘Het geeft ons meer mogelijkheden dan voorheen om eigen keuzes te maken, om aan “slow journalism” te doen’, zegt hoofdredacteur Dolf Rogmans. Het snelle nieuws en de actualiteiten blijft de lezer natuurlijk gewoon vinden op de site: www.villamedia.nl
 
Het vernieuwde Villamedia, ontworpen door art director Jaap Biemans (Volkskrant magazine, Intermediair), is ingedeeld in vier katernen; De Maand, De Mensen, Dossier en De Meningen.
 
Villamedia is een uitgave van Villamedia Uitgeverij en wordt verstrekt aan leden van de Nederlandse Vereniging voor Journalisten. Villamedia in de losse verkoop bij boekhandel Athenaeum in Amsterdam.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Marketing

Economisch