Nog enkele plaatsen bij middag over Winkelcentrum Merkactivatie
19-05-2016 (21:44) - Powered by
Unibail-Rodamco, het grootste winkelvastgoedfonds van Europa, investeert fors in de ontwikkeling van high end winkelcentra en creëert hiermee echte traffic generators. Voor grote (Europese) marketingorganisaties liggen er mogelijkheden om middels ‘activaties’ in direct contact te treden met de consument en ze zo een ‘experience’ mee te geven die past bij de merk-beleving. Activaties van merken als Tesla, Bose en Samsung maar ook de eerste pop-up stores van Amazon en Devialet zijn slechts enkele succesvolle voorbeelden.
touch of magic
De tweede spreker van het programma, Rob Benjamens, voegt aan de harde cijfers een touch of magic toe.Iedere marketeer moet mensen willen ‘beraken’ in plaats van ‘bereiken’. Hoe maak je van prospects klanten? Benjamens laat zien hoe ‘makkelijk’ dit kan zijn als je je doelstellingen helder hebt en als je het lef hebt om ook andere wegen te bewandelen dan de obligate mix van tv, radio, print en online.
37 miljoen bezoekers
De winkelcentra van Unibail-Rodamco hebben volgens de meest actuele cijfers ruim 37 miljoen bezoekers. Hoe kom je met hen in contact en hoe pak je het juiste conversie moment? Hoe effectief zijn demonstraties waarin proeven, ruiken en voelen centraal staan? Dit zijn enkele van de vragen waarop marketeers op 31 mei de antwoorden kunnen verwachten. Het event in Stadshart Amstelveen wordt afgesloten met een hapje en een drankje èn een spectaculaire activatie.
gratis
Deelname aan het seminar ‘Harde cijfers in plaats van zachte beloftes’ is gratis. Het aantal stoelen is beperkt, dus schrijf je nù in als je wilt weten hoe je communicatie-euro’s kunt omzetten in harde omzetcijfers.
Voor meer informatie over het programma en voor inschrijven ga je naar:
www.redmint-events.nl/registreren