Ronald ter Voert en Bert Hagendoorn lanceren De Boardroom
Vandaag lanceren Ronald ter Voert en Bert Hagendoorn de eerste aflevering van de online business talkshow De Boardroom. Maandelijks bespreken zij op YouTube, Spotify en Apple Podcasts de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van creativity, marketing & digital. De eerste tafelgasten zijn Tjalke Bredenoord (Arla Foods) en Baba Touré (Home).
Ronald ter Voert, voormalig hoofdredacteur Broadcast Magazine en Emerce: “Een onafhankelijke business talkshow in video en audio met de laatste nieuwtjes, trends, ontwikkelingen, issues tot innovaties in die domeinen was er nog niet. Terwijl die werkgebieden vandaag de dag meer dan ooit met elkaar verweven zijn.''
De Boardroom
In elke aflevering zijn er drie tafelgasten, waarvan sidekick Bert Hagendoorn (medeoprichter Agency Engines) een vast gezicht is, aangevuld met twee wisselende gasten: denk aan managers, strategen, designers tot C-level en andere gegadigden, die werken voor of bij marketing bureaus, merken tot online (tech)platforms en mediabedrijven. Hagendoorn: “Ik wilde altijd nog eens een programma maken over de business waar ik zo enthousiast over ben, die ook zoveel mensen buiten het vak ook dagelijks bezighoudt. Creativiteit, marketing en digital zijn allang niet meer voorbehouden aan bepaalde branches of sectoren, het is voor een veel grotere groep Nederlanders dagelijks van belang. Hetzij uit zakelijke overwegingen, dan wel uit persoonlijke interesse.”
Partners
Voor de distributie en het vermarkten van het nieuwe format is een samenwerking aangegaan met Audiohuis, onderdeel van Mediahuis, de voormalige Telegraaf Media Groep. De eerste aflevering van De Boardroom is vanaf 12 november te beluisteren. Adverteren is mogelijk middels inserts via het advertentienetwerk van Audiohuis, partnerships op onder meer het billboard en in de marketingcommunicatie rondom het programma.