Reclamebureau Marcel Paris valt in de prijzen bij The One Show 2024
Op 17 mei vond de uitreiking van The One Show 2024 plaats in New York, georganiseerd door The One Club for Creativity. Reclamebureau Marcel Paris won die avond de Best of Show-prijs met de hun campagne "WoMen's Football" voor Orange.
Deze campagne, in samenwerking met Les Artisans du Film Paris en Prodigious Paris, won ook in de categorieën Film & Video en Interactive, Online & Mobile. In totaal behaalde de campagne 10 Gold Pencils, drie Silver, drie Bronze en zes Merits.
Daarnaast werd FCB New York uitgeroepen tot Agency of the Year, en kreeg AB InBev de titel Client of the Year. Andere grote winnaars waren onder meer Rethink Toronto als Independent Agency of the Year, King Henry Studios London als Design Firm of the Year, en Apple Marcom Cupertino als Brand-Side/In-House Agency of the Year.
De One Show 2024 kende ook speciale prijzen toe, zoals de Penta Pencil en de Fusion Pencil, die werk erkennen dat diversiteit, gelijkheid en inclusie bevordert. In totaal werden 20.038 inzendingen uit 65 landen beoordeeld, met winnaars die 184 Gold Pencils, 206 Silver, 280 Bronze en 1.120 Merits ontvingen.
Bekijk hier de campagne van Marcel Paris: