
Deze veertig bureaus openen hun deuren tijdens ADNIGHT 2025
De eerste veertig bureaus die deelnemen aan ADNIGHT Amsterdam 2025 zijn bekend. Onder meer DEPT, Monks, AI AM, 100%, Ace en Dawn openen op 10 oktober hun deuren voor het publiek. Ook zijn dit jaar opvallend veel internationale bureaus van de partij, met onder andere 72andSunny, 180 Amsterdam en nieuwkomers Preacher en The Romans.
Nederlandse bureaulandschap is de volle breedte vertegenwoordigd: van full-service tot specialistisch, van creatie tot muziek en media. MassiveMusic, Warner Music Benelux en Soundsright zorgen voor een sterke muziekvertegenwoordiging, terwijl AWOL Agency, ON A DAILY BASIS, team5pm en We Are Social de socialhoek afdekken.
Traditiegetrouw doen ook alle andere Nederlandse topbureaus mee. Onder meer TBWA\NEBOKO, DDB Amsterdam, VML, Ogilvy Amsterdam, Alfred en Happiness. In totaal zullen er, net als voorgaande jaren, ongeveer vijftig bureaus deelnemen. De organisatie laat weten dat laatbeslissers zich nog kunnen aanmelden.
Lijst van deelnemende partijen:
Ace, DEPT®, Higuita Amsterdam, team5pm, MassiveMusic, AWOL Agency, SEM agency, Serviceplan Group, alfred, &samhoud groep, The Romans, Monks, Happiness, WINK, 100%, Dawn, Preacher, NEEW, Ogilvy Amsterdam, Kantar, WPP Media, VML, Hill & Knowlton, NOA Collective, Soundsright, We are social, Dentsu Creative Amsterdam, Warner Music Benelux, Orthodoxx, 72andSunny, Cheil Benelux, ON A DAILY BASIS, TBWA\NEBOKO, Hypersolid, Nice + Important, United Playgrounds, DDB Amsterdam, 180 Amsterdam, Scooperz & AI AM.
Voor deelnemende bureaus is ADNIGHT uitgegroeid tot een podium om zichzelf te profileren, talent en potentiële opdrachtgevers te ontmoeten, en hun cultuur en propositie op eigen wijze tot leven te brengen. Daarnaast wordt het evenement ook steeds vaker ingezet als intern activatiemiddel, waarbij teams hun trots op het bureau kunnen delen met het bredere vakpubliek.
ADNIGHT Marketing Talks
Nieuw dit jaar is de toevoeging van ADNIGHT Marketing Talks: een invite-only opening speciaal voor marketeers, in samenwerking met NIMA Young Professionals. Hierin delen topmarketeers inzichten en cases, gevolgd door een begeleid programma waarmee marketeers wegwijs worden gemaakt door het brede ADNIGHT-aanbod. Meer informatie over dit onderdeel volgt binnenkort.
Vanaf vandaag zijn er een beperkt aantal early bird tickets beschikbaar. Deze zijn tot en met eind juli verkrijgbaar tegen gereduceerd tarief. ADNIGHT verwacht, net als in eerdere jaren, rond de 6.000 bezoekers.