
Dutch Digital Agencies organiseren eigen route tijdens Agency at Night
Op vrijdag 16 mei keert Agency at Night terug in Rotterdam. Dutch Digital Agencies organiseert die avond een speciale route langs toonaangevende bureus op het gebied van digitale innovatie.
Een greep uit de deelnemers aan de DDA-route zijn: DEPT, Digital Impact, DotControl, DPDK, Fabrique en Harborn. Zij openen hun deuren voor een gevarieerd programma, met inspirerende presentaties, interactieve workshops en informele netwerksessies. Van bureau tot bureau volgt een avontuurlijke route dwars door de stad.
Samenwerking zonder franje
Agency at Night willen laten zien dat Rotterdam een broedplaats is van digitale creativiteit en innovatie zonder franje. "Door onze krachten te bundelen, creëren we een kans voor bureaus van binnen en buiten de de stad om elkaar te ontmoeten en inspireren", vertelt Christien van de Sande, COO van Level Level.
Marjan Straathof, Global SVP of Marketing, DEPT®: "We doen mee aan Agency at Night omdat we Rotterdam een warm hart toedragen en omdat we het tof vinden om te laten zien wat we maken. Bij DEPT® gebeurt van alles achter de schermen en dit is een mooie kans om dat te delen. Geen gelikte presentaties, gewoon een leuke avond met inspirerende mensen, goeie gesprekken en een kijkje in onze wereld."
"Bij Redkiwi geloven we dat vooruitgang begint met nieuwsgierigheid. Agency at Night geeft een uniek inkijkje in de energie, ideeën en mensen die Rotterdam zo’n bijzondere plek maken voor digitale innovatie. Het mooie? Het draait niet om ego’s, maar om wat we samen kunnen bouwen. Dit initiatief laat zien dat we als bureaus samen sterker staan – en dat we met open deuren ook elkaars grenzen kunnen verleggen", aldus Jasper Verbunt CEO en oprichter Redkiwi.
Claim hier je ticket voor Agency at Night 2025.