Eerste editie Retail’s Big Show Europe belooft topevent voor toekomstgerichte retail

Eerste editie Retail’s Big Show Europe belooft topevent voor toekomstgerichte retail

25-06-2025 (15:57) - Bucket list

De allereerste editie van de Retail’s Big Show Europe belooft hét internationale topevenement voor de retailsector te worden in 2025. Het nieuwe evenement is het resultaat van de strategische samenwerking tussen de Paris Retail Week en de National Retail Federation (NRF) en vindt plaats van 16 t/m 18 september 2025 op de beurslocatie van Paris Expo Porte de Versailles.

De eerste editie staat in het teken van de samensmelting van Noord-Amerikaanse en Europese expertise, met als doel een verenigde, duurzame en toekomstgerichte retailsector. Het thema 'Retail Together' vat deze ambitie mooi samen. Bezoekers kunnen rekenen op meer dan 100 conferenties, waaronder keynotes, panelgesprekken, themasessies en expertbijdragen van internationale topsprekers over de belangrijkste uitdagingen van de sector.

Tijdens het evenement delen CEO's, retailleiders en topexperts van ketens zoals Apple, Morrisons, Google Cloud, Best Buy, Sephora, Zalando en KPMG hun visie op de huidige uitdagingen en kansen binnen de retail: van unified commerce en geavanceerde technologieën tot logistiek, duurzaamheid en meer. AI zal een prominente rol spelen, met sessies rond generatieve AI, voorspellend databeheer en gepersonaliseerde klantbeleving.

Een ambitieus programma

Het startschot van het evenement wordt gegeven door Guillaume Motte, CEO van Sephora. Tijdens een keynote getiteld 'We Belong to Something Beautiful', deelt hij de kernvisie van Sephora: schoonheid bloeit dankzij diversiteit en ontdekkingen. Hij zal toelichten hoe het bedrijf zich inzet voor een inclusievere en inspirerende wereld, waarin iedereen zijn of haar eigen schoonheid mag vieren. Verder zal Motte het 'geheime recept' achter het blijvende succes van Sephora onthullen.

Andere hoogtepunten zijn de themasessie 'Een sucessvolle supply chain bouwen dankzij wendbaarheid, talent en AI' door Mark Irvin, EVP & Chief Supply Chain Officer van Best Buy, of bijvoorbeeld de Keynote 'Hyperpersonalisatie: de toekomst van e-commerce herdefiniëren' door Laura Toledano, General Manager Frankrijk/VK/Ierland van Zalando en François-Xavier Leroux, Partner KPMG.

Ga voor het hele programma naar de evenementwebsite. Tickets zijn te verkrijgen via deze link.