Babbels wordt Branding a Better World
10-10-2013 (08:11) - Bureaus
Creative branding agency Babbels is uitgebabbeld. Vanaf vandaag –de Dag van de Duurzaamheid- heet het bureau ‘Branding a Better World’. Een naam die precies zegt waar het bureau zich volledig op toelegt: duurzame communicatie voor duurzame merken.
Branding a Better World is niet alleen een nieuwe naam, het is ook een missie: alle campagnes die het bureau maakt, moeten bijdragen aan een betere wereld. Stap voor stap. Vandaar het bureaumotto: Branding a Better World, one campaign at a time. Het bureau gelooft dat als je de kracht van creatieve communicatie los laat op duurzame merken, de wereld écht gaat veranderen.
Elif Dia, oprichtster: ‘Creatieve communicatie kan consumenten in beweging krijgen. Wij bewegen ze graag de duurzame kant uit. Door er bijvoorbeeld voor te zorgen dat ze elektrisch rijden sexy gaan vinden of zonne-energie als statussymbool gaan zien. De nieuwe naam is eigenlijk een heel logische stap. Want het bureau opereert vanaf de oprichting in 2007 al duurzaam en heeft zich daarnaast gespecialiseerd in duurzame communicatie.’