MbS verder als VivaKi eXchange

11-10-2012 (08:07) - Bureaus

Met een spectaculaire presentatie viel gisteren symbolisch het doek voor MbS, Media Buying Services dat als VivaKi eXchange verder gaat. Met een flink aantal genodigden werd een vloot Chesna’s ingezet voor de vlucht van Lelystad naar vliegveld Teuge waar in een drietal presentaties de noodzaak tot verandering werd toegelicht. 
 
MbS, Media Buying Services is het oudste media inkoop bureau in Nederland, maar dat is, zo lichtten head of trading Aart Kok en managing director Tom Staphorsius toe ‘geschiedenis’. 
 
‘We hebben onszelf onder de loep genomen en zijn tot de conclusie gekomen dat het beter kan. Het is onze ambitie om de meest innovatieve en de beste te zijn èn te blijven. We geloven in balans op alle niveaus, in kennis en in betrokkenheid. We hebben ons altijd kunnen onderscheiden en zijn zeker trots op wat was. Maar we zijn nog trotser op wat nu komen gaat.’ 
 
Binnen VivaKi eXchange staat een geïntegreerde aanpak centraal en zit de inkoper dicht op de huid van de media-aanbieder. 
 

In een commerciële uitgave die deze week is meegehecht in het vakblad Adformatie en in een speciale editie van De Telegraaf worden de doelstellingen van de nieuwe buying en trading organisatie verder toegelicht. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch