Cathelijne Noortman binnenkort nieuwe Director MSQ Sport + Entertainment

Cathelijne Noortman binnenkort nieuwe Director MSQ Sport + Entertainment

16-07-2025 (10:05) - Bureaus

Cathelijne Noortman is vanaf aanstaande december de nieuwe Director van MSQ Sport + Entertainment Amsterdam, waar zij nauw zal samenwerken met MD Toan Ravenscroft. Hiervoor was Noortman Head of PR & Comms bij M&C Saatchi Sport & Entertainment.

Noortman brengt jarenlange ervaring en specialistische expertise mee in het ontwikkelen van campagnes die merken positioneren in de fan culture binnen muziek, entertainment en sport. Bij M&C Saatchi Sport & Entertainment was zij recent verantwoordelijk voor lokale en wereldwijde campagnes voor onder meer Heineken, SkyShowtime, AXE, Red Bull en de clubs van The Night League op Ibiza.

Eerder maakte ze deel uit van het team van The Media Nanny, waar ze werkte met internationaal grote artiesten, merken en evenementen.

Snelstgroeiende Europese hub

Haar komst volgt op een vliegende start van MSQ Sport + Entertainment in Amsterdam, dat het snelstgroeiende Europese hub is van het MSQ-netwerk. Sinds de opening in april 2025 realiseerde het bureau al projecten voor onder meer Amazon, Monkey Shoulder, Glenfiddich, Optimum Nutrition en Intrepid Travel. Samen met Managing Partner Toan Ravenscroft zal Noortman een belangrijke rol spelen in de verdere groei en werken aan de  toekomstvisie voor het bureau. 

'Zeldzame diamant'
Toan Ravenscroft, Managing Partner van MSQ Sport + Entertainment Amsterdam, zegt: "Cathelijne is een zeldzame diamant. Haar energie en ambitie werken aanstekelijk, en ze combineert dat met inhoudelijke diepgang, creatief denkvermogen en een bewezen staat van dienst in het bedenken van ideeën die écht impact maken in deze nieuwe tijd van sport- en entertainmentmarketing. Ik kan me geen betere partner voorstellen om samen een team te bouwen dat lokaal begrijpt wat er speelt, maar ook groot durft te denken."

Cathelijne Noortman voegt daaraan toe: "Er is nog nooit een beter moment geweest om te werken op het kruispunt van sport, entertainment en cultuur. Merken hebben nu de kans om niet alleen onderdeel te zijn van het verhaal - maar het ook zelf vorm te geven. MSQ Sport + Entertainment heeft de visie, de entrepreneurial spirit en de creative firepower om dat waar te maken. Ik kijk ernaar uit om dit volgende hoofdstuk te bouwen - met Toan, ons team en de klanten die écht durven."


Media

Marketing

Economisch