One:Nil versterkt team met vijf nieuwe krachten

One:Nil versterkt team met vijf nieuwe krachten

15-07-2025 (15:52) - Bureaus

One:Nil verwelkomt vijf nieuwe collega's die ieder waardevolle ervaring meebrengen uit zowel de reclamewereld als daarbuiten. Met deze transfers bouwt het creatieve sportbureau verder aan een team dat beide kanten van de sportwereld snapt en samenbrengt: die van de merken en die van fans.

Sanne Spaan (36) komt het team versterken als Client Director. Hiervoor werkte ze acht jaar bij TBWA\, waar ze een grote rol speelde in onder andere de lancering van Odido. Bij One:Nil krijgt ze de verantwoordelijkheid over accounts als Heineken, Sandals Resorts en TeamNL.

Rik van der Kleij (38) start als Production Director. Als voormalig oprichter van Four Creating brengt Rik brede ervaring mee in het realiseren van creatieve ideeën. Bij One:Nil richt hij zich op high-end producties met zijn team en een netwerk van productiepartners.

Roel Ackerman (39) is gestart als Senior Creative. Hij werkte al meer dan een jaar als freelancer voor One:Nil, en deed eerder ervaring op bij bureaus als Joe Public, Dawn en DEPT. Oftewel: extra creatieve slagkracht voor het team.

Mike van Brummen (32) komt binnen als Client Lead en gaat werken op Heineken, adidas, Ajax en TeamNL. Mike komt over van Boomerang, waar hij veel ervaring heeft opgedaan in het ontwikkelen van campagnes.

Sonny van Kranenburg (28) is ook gestart als Client Lead. Met ruim acht jaar ervaring bij FC Utrecht als Brand Activation Manager brengt hij een stevige achtergrond in voetbalmarketing mee. Sonny werkt inmiddels voor klanten als UEFA Europa League, UEFA Conference League en Staatsloterij.


Media

Marketing

Economisch