6teen30 Digital uit Leeds neemt Nederlands Shock Inbound over

18-02-2022 (12:53) - Bureaus

6teen30 Digital, het in Leeds gevestigde inbound-bureau dat in oktober 2021 zijn eerste Amerikaanse kantoor opende, heeft zijn internationale uitbreiding voortgezet met de overname van het Nederlandse bureau Shock Inbound.
 
Het hoofdkantoor van Shock in Eindhoven wordt nu het eerste kantoor van 6teen30 in Nederland, waarbij Shock-oprichter en ervaren marketeer Marije Schreur een nieuwe rol op zich neemt als 6teen30's Vice President of Growth voor Europa. 
 
Het is de derde vestiging voor 6teen30 Digital, dat in het VK gevestigd is in de Universiteit van Leeds en het hoofdkantoor van de VS in Baltimore, MD. Voor de Europese uitbreiding zal later dit jaar een nieuw Europees hoofdkantoor in Cork, Ierland worden geopend,
 
Shock Inbound, opgericht in 2018, is een Hubspot Gold Partner. Het klantenbestand bevat namen als Great Place to Work, Primaned en Safran. Shock staat erom bekend top SaaS- en servicegebaseerde organisaties te helpen evolueren naar high-growth succesverhalen met eigentijdse en innovatieve groeistrategieën.
 
6teen30 Digital CEO Mike Midgley: "We zijn heel blij om 2022 te beginnen met een nieuwe acquisitie die 6teen30 verder te versterkt als een wereldwijd bureau. We werken sinds 2019 nauw samen met Marije en het Shock Inbound-team en zijn ervan overtuigd dat we zeer goed bij elkaar passen. Dit stelt ons in staat om snel op te schalen en klanten in de Benelux en de bredere DACH- en Europese markten beter van dienst te zijn. Marije is een zeer getalenteerde marketeer en ik kijk ernaar uit om samen met haar aan dit volgende hoofdstuk van 6teen30-groei te beginnen."
 
Marije Schreur: "Na de afgelopen twee en een half jaar nauw samen gewerkt te hebben met 6teen30, is het voor mij duidelijk dat we vergelijkbare processen, denkwijzen en culturen hebben. De locatie van 6teen30 in de VS stelt ons in staat om onze internationale aanwezigheid te vergroten. Ik heb veel internationale ambities en met onze kantoren in het VK, Europa en de VS hebben we een zeer sterke basis om nog beter te leveren voor onze internationale klanten, vooral klanten die zelf internationaal willen uitbreiden. Ik heb heel veel zin om aan de slag te gaan. Mijn prioriteit is om me op strategisch niveau te verdiepen en aan de slag te gaan met de groei van het bedrijf in Europa. Ik ga ook meer spreken in het openbaar op evenementen en met podcasts. Daarnaast richt ik me op internationale sales."
 

 


Media

Marketing

Economisch