a friend of mine en Second Degree sluiten zich aan bij TamTam

01-04-2016 (11:41) - Bureaus

Per 1 april sluiten a friend of mine en Second Degree zich aan bij digital agency TamTam. VAnaf vandaag bouwen ze gezamenlijk verder aan een internationaal netwerk van digitale bureaus. De groep telt nu ruim 260 online specialisten die de opdrachtgevers van A tot Z kunnen bedienen. 

 
260 specialisten
Afgelopen jaar werd a friend of mine in de Emerce 100 uitgeroepen tot nummer één social agency van Nederland. Second Degree is de marktleider in Nederland op het gebied van LinkedIn marketing. Na eerder Supersteil (UX & Design) en Expand Online (Online Marketing) zijn dit de derde en vierde specialisten die zich aansluiten bij het netwerk rondom digital agency TamTam. Hiermee telt de groep ruim 260 online specialisten.
 
 
gedeelde drive
Marcel van der Heijden, oprichter a friend of mine: 'Sinds de start als 'Facebook agency' vier jaar geleden zijn we gegroeid naar een 'digital agency with a social heart' dat met 30 mensen dagelijks werkt voor A-merken in binnen- en buitenland. Nu is het tijd voor de next step. De gedeelde drive, het ondernemerschap en de liefde voor digitaal zorgen ervoor dat we ons enorm thuisvoelen binnen de groep. Samen elke dag nog mooier werk maken voor onze klanten en door blijven groeien is het doel.'

 
enorme groeimarkt
Martine Meijburg, oprichter Second Degree: 'We zijn drie jaar onderweg en bewijzen dag in dag uit dat B2B marketing op LinkedIn een enorme groeimarkt is. We werken met top-klanten, zijn afgelopen jaar verdrievoudigd in omzet en personeelsbestand, maar hebben veel mooie kansen af moeten houden om de kwaliteit van ons werk te kunnen waarborgen. Dit is een supermooie kans om de volgende groeifase van Second Degree te kick-starten.'
 
vier aparte merken
De vier merken blijven apart van elkaar bestaan, waarbij kennisdeling en de inzet van gezamenlijke projectteams het voordeel gaan opleveren voor klanten. Met de bundeling krijgen zij in één keer toegang tot de belangrijkste Nederlandse partners van Facebook / Instagram, Google, Twitter en LinkedIn. Dit betekent dat er breed wordt gekeken naar de digital customer journey en welke media daarbij zo effectief mogelijk wordt ingezet.
 
supertrots
Dimi Albers, Managing Director TamTam: 'We zijn supertrots dat twee van de beste bureaus van Nederland op het gebied van campaigning, social en LinkedIn marketing zich bij ons voegen. We vullen elkaar zowel qua dienstverlening als cultuur perfect aan en kunnen niet wachten om samen voor klanten aan de slag te gaan!'
 
In de volgende editie van fonk een interview met Marcel van der Heijden van a friend of mine.

Media

Marketing

Economisch