Abovo Media achter landelijke campagne Moteo Two Wheels Europe
15-04-2016 (10:10) - Bureaus
In opdracht van Moteo Two Wheels Europe heeft Abovo Media een landelijke campagne ontwikkeld voor SYM. Het merk is ‘the smart choice’ voor iedereen die op zoek is naar een nieuwe scooter. Om dat duidelijk te maken begint vandaag de campagne voor de SYM ScooterDays, een campagne van een maand die onder meer begeleid wordt met een tv- en YouTube-campagne.
Katinka Plagge, marketingmanager van Moteo Nederland, over de campagne: Ons doel is om meer traffic naar de dealers te krijgen. We zijn ervan overtuigd dat wij met de SYM ScooterDays veel mensen gaan bereiken en enthousiasmeren. Wat ons heel leuk lijkt, is om te zien wat voor voertuigen ingeruild gaan worden. Je kunt zelfs je auto inruilen voor extra korting op je nieuwe scooter. Best bijzonder toch? Veel scooterliefhebbers zijn nog niet bekend met ons merk SYM en ‘standaard zorgeloos rijden’. Met deze actie hopen we op nog meer SYM-fans.'
Het actiemechanisme, de creatie en de strategie voor de SYM ScooterDays zijn bij Abovo in eigen huis tot stand gekomen en uitgevoerd, de productie is in samenwerking met MacGyver Amsterdam gedaan. Naast tv en YouTube wordt online, huis-aan-huis en instore dealercommunicatie ingezet. De SYM ScooterDays worden later dit voorjaar ook in andere landen uitgerold.