ADNIGHT: de ultieme ‘kitchen review’

14-06-2016 (10:01) - Bureaus

ADNIGHT wordt  de ultieme ‘kitchen review’. Voor één avond opent op 7 oktober een selectie van creatieve bureaus hun deuren voor marketeers en creatievelingen. Dawn, CODE D’AZUR, The Boardroom, MassiveMusic, ACHTUNG! mcgarrybowen, Indie, Ambassadors, TBWA\NEBOKO en VICE die als eerste deelnemers hebben toegezegd. Ook RA*W, JongeHonden en ADCN zijn aangesloten als eerste partners.

 
De bureaus organiseren zelf een inspirerend programma tijdens de avond. ADNIGHT zorgt voor een volledig overzicht online zodat bezoekers zelf hun avond kunnen samenstellen. 51North tekende voor het design en development van de website die eind juli wordt gelanceerd. Bycen Molenaar, ontwikkelde het ADNIGHT logo.
 
aansluiten kan nog
ADNIGHT zoekt in totaal 50 creatieve bedrijven, van reclame tot productie, die op 7 oktober hun deuren willen openen voor de eerste editie. Bureaus geïnteresseerd in deelname kunnen daarom  hun gegevens achterlaten op www.ADNIGHT.nl.  Een van de vier  oprichters van ADNIGHT, bestaande uit Denise Willigers, Claire Daemen, Rose Zandvliet en Wybe Sallows, neemt daarna contact op. Voor vragen of andere samenwerkingsvoorstellen kan contact opgenomen worden via info@ADNIGHT.nl.
 
Eind juli gaat de kaartverkoop voor ADNIGHT van start en zullen de deelnemende bureaus en programma’s bekend worden gemaakt op www.ADNIGHT.nl.
 

Media

Marketing

Economisch