
Ayvens kiest nxt agency om koploper in groene leasing te worden
Nxt agency is het nieuwe PR-bureau van leasemaatschappij Ayvens. De focus ligt op het versterken van Ayvens’ rol in de transitie naar duurzame, flexibele mobiliteit. Door kennis actief te delen, wil het bedrijf de zichtbaarheid verder vergroten bij corporates, het MKB en particulieren.
Ayvens heeft als missie autoleasing groener en flexibeler maken. De leasemaatschappij wil niet alleen meebewegen met deze transitie, maar er ook actief vorm aan geven. Met behulp van nxt agency willen ze meedoen aan het publieke debat over dit thema in zowel vakmedia als landelijke media.
"Door onze experts een podium te bieden, krijgt Ayvens een gezicht. Zo ontstaat er meer betrokkenheid bij thema’s zoals elektrisch rijden, stadslogistiek en duurzaamheid", zegt Lonneke van der Horst, marketing & communications director bij Ayvens in Nederland.
Ayvens op de kaart kaarten zetten
Remi Kuchler, mede-oprichter van nxt agency: "We staan te popelen om aan de slag te gaan met de verhalen die marktleider Ayvens te vertellen heeft. Dat dit samenvalt met ons 5-jarig jubileum maakt de mijlpaal extra bijzonder en onderstreept de groei die we de afgelopen jaren hebben doorgemaakt."
Focus op elektrische en flexibele lease
De samenwerking start met het ontwikkelen van een PR-strategie, gericht op het koppelen van inhoudelijke thema’s en spokespersons aan relevante media en maatschappelijke ontwikkelingen. Ayvens wil hiermee niet alleen haar positie in de zakelijke markt verstevigen, maar ook aandacht vragen voor zijn auto-abonnementen, tweedehands lease en private lease.