Cheel versterkt creatieve leiding

08-06-2016 (14:54) - Bureaus

Cheel Amsterdam heeft Annemiek den Uil aangetrokken als associate creative director. Annemiek den Uil gaat bij Cheel samen met Ton van Jole de creatieve vloer leiden.  Zij was eerder dit jaar al medeverantwoordelijk voor de introductiecampagne voor de Galaxy S7 van Samsung met onder meer ‘The Worst Instagram account. Ever.’

 
Den Uil werkte de afgelopen 4 jaar als freelance creatief voor diverse (netwerk) bureaus en eigen klanten. Daarvoor werkte zij onder andere bij Only en UbachsWisbrun/JWT. Zij werkte daar op grote merken als Douwe Egberts, Albert Heijn, Pickwick, Kanis & Gunnink, Ministerie van Defensie, Rabobank, FBTO en Landrover
 
Den Uil: 'Cheel is een stevig bureau met de energie van een start-up. Ik vind het interessant dat advertising en digitale innovatie daar echt samenkomen. Het bureau is volop in beweging en biedt
 de ruimte om bijzondere verhalen te vertellen. Daar word ik blij van.'
 

Media

Marketing

Economisch