Chris Heijdenrijk nieuwe Managing Partner Tom Orrow

20-01-2022 (10:41) - Bureaus

Chris Heijdenrijk is toegetreden als Managing Partner bij online platformbureau Tom Orrow. Als Managing Partner gaat hij samen met Petra Lubbers (Managing Director) leidinggeven aan het groeiende bureau. Naast deze functie gaat Chris Heijdenrijk zich als Strategy & Operations Director voor klanten bezighouden met vraagstukken rondom strategiebepaling, replatforming en organizational change.
 
Chris heeft ruim 15 jaar ervaring in managementposities op het gebied van e-commerce, marketing en customer experience, voor onder meer Novamedia (De Nationale Postcodeloterij), Spil Games en AS Watson. Hij was onder andere verantwoordelijk voor de internationale lancering van gaming platform KoGaMa, het transformatieprogramma van eci naar BookSpot, en het replatforming-programma van Bruna.
 
Chris Heijdenrijk: “Tom Orrow heeft in de afgelopen twee jaar een unieke plek veroverd in de digital agency-wereld door zich volledig te focussen op online platformen. Ik heb zelf de behoefte aan dat specialisme in de markt ervaren en heb er dan ook veel zin in om Tom Orrow verder uit te bouwen als hét nr. 1 online platformbureau van Nederland. Daarnaast voel ik me erg aangesproken door Tom Orrow’s innovatieve samenwerkingsmodel, dat is gebaseerd op gedeelde doelen, risico’s en opbrengsten voor de klant en het bureau”.
 
Petra Lubbers: “Ik ken Chris als een bevlogen professional, die als geen ander in staat is strategische doelen om te zetten in concrete resultaten. Door zijn brede ervaring in senior managementposities voor zowel corporates als scale-ups, zijn kennis van online platformontwikkeling én zijn verbindende persoonlijkheid, is hij onze perfecte nieuwe Tommie.”
 
Met deze toetreding maakt Chris naast Tom-Orrow ook deel uit van het bestuur van reclamebureau Kokoro 

Media

Marketing

Economisch