Coebergh ziet markt voor PR aantrekken

01-04-2016 (10:59) - Bureaus

Coebergh Communicatie & PR ziet in 2016 de markt voor communicatie & PR sterk aantrekken. Dat betekent voor Coebergh nieuwe contracten met organisaties zoals Bouwinvest, FrieslandCampina, Jones Day, Postillion Hotels en Eye Wish Opticiens. In het eerste kwartaal van 2016 zijn de ontwerpers Michael Barnaart van Bergen en Atelier Monté toegetreden tot het klantportfolio. 
 
Oprichter Gervaise Coebergh: 'Sinds 1997 merken we hoezeer bestedingen in PR samenhangen met economische bloei. De groei van en het vertrouwen in de nationale economie vertalen zich vrij snel in meer bestedingen in communicatie & PR.' 
 

Een voortschrijdende ontwikkeling die Coebergh ziet is dat de grenzen tussen paid, earned, owned en shared media vervagen. Gervaise Coebergh: 'In pitches wordt ons als trusted advisor steeds vaker gevraagd om dienstverlening waarmee wij ons minder profileren - maar die wij wel meester zijn. Denk aan public affairs, issue management, crisis PR, guest list services en event management, evenals mediaproducties en inkoop advertenties.' 


Media

Marketing

Economisch