Concept Industries komt met Crisis Prices

13-03-2009 (10:20) - Bureaus

Het Amsterdamse bureau Concept Industries heeft een noviteit, de ‘Crisis Prices’. Toon ten Cate, commercieel directeur en samen met broer Hendrik de oprichter van het bureau: ‘We kunnen er nu echt niet meer omheen, de financiële crisis is een feit. Overheden presenteren het ene na het andere reddingsplan, bedrijven schrappen banen en ook in Nederland zijn de huizenprijzen inmiddels aan het dalen. Ongetwijfeld denkt iedereen na over hoe je het beste op de welbekende kleintjes kunt letten.’

Ten Cate legt het concept verder uit: ‘We begrijpen dat je in deze tijden zoveel mogelijk binnenshuis wilt doen, maar mocht je op welke manier dan ook ondersteuning nodig hebben, dan zijn wij er om bij te springen. We werken met een creatieve flexpool van ervaren mensen en leveren daardoor op een efficiënte manier maatwerk tegen een zeer concurrerende prijs, zonder dat de kwaliteit in het gedrang komt. Hiermee besparen we op onze overhead en dat zie je meteen terug in de uurprijzen. Verder is er er onze Crisis Prices ratecard. Zo proberen we gewoon samen een stukje crisis pragmatisch op te lossen.’

Volgens de commercieel directeur kan men bij zijn bureau terecht voor Concept & Creatie, DTP & Vormgeving en Webdesign. Ten Cate: ‘Concept Industries timmert inmiddels al heel wat jaren aan de reclameweg. Wij werken projectmatig voor een flink aantal gerenommeerde klanten zoals Telfort, Cygnific (KLM/Air France) Nuon en nog veel meer.’

Voor meer informatie bel: 020 7745722 of mail anouk@conceptindustries.nl.


 


Reacties

Fascinerend hoe de reclamewereld pas tijdens een recessie nadenkt hoe je klanten zo goed/goedkoop mogelijk kunt servicen.
Roorda met z'n Reclamefabriek...ook zo'n lachertje.
Service klanten standaard met scherpe tarieven.
Reclamemensen blijven vreemde wezens.
Aart @ 15-03-2009 09:37 uur
@Aart: Alsof hetzelfde niet geldt voor andere sectoren en hun producten of diensten. Fascinerend hoe jij door je hekel aan reclame(bureaus) door zo'n tunneltje kijkt dat je dat niet eens ziet. Wees blij met een initatief als dit (van een bureau dat sowieso altijd al pragmatisch aan de weg timmerde, weet ik toevallig) en tel je zegeningen c.q. euro's. Net zoals je dat tijdens deze crisis doet als je nu een auto, keuken, huis of schoenen koopt. Kortom, ook Aart is een vreemd wezen. Waarvan akte.
pjotr @ 16-03-2009 18:57 uur
Beste Pjotr, ben wel benieuwd wie je nu echt bent. Wel leuk dat je ons initiatief steunt.

Waarvoor dank.

Toon.
Toon ten Cate @ 23-03-2009 14:43 uur

Media

Marketing

Economisch