Crowdmedia aan de slag voor Harley-Davidson
12-04-2016 (11:40) - Bureaus
Crowdmedia gaat Harley Davidson ondersteunen bij de ‘Battle of the Kings’ custom-competitie. Elf officiële Harley-Davidson dealers uit de Benelux hebben gewerkt aan een eigen custom bike. Aan Crowdmedia de taak om deze custom bikes op dealerniveau te promoten en het publiek te activeren om te stemmen op hun favoriete bike.
Biarritz
Ieder jaar organiseert Harley-Davidson de Battle of the Kings competitie. Alle officiële Harley-Davidson dealers uit Europa ontvangen een uitnodiging om een eigen custom bike te maken. Allereerst strijden de dealers binnen de Benelux tegen elkaar. Uit de top 3, de bikes met de meeste stemmen, wordt door een professionele jury de winnaar voor de Benelux gekozen. Deze winnaar gaat vervolgens door naar de Europese finale in Biarritz tijdens het custom-event ‘Wheels & Waves’. De winnaar van dit event mag zich ‘Custom King’ van het jaar 2016 noemen.
Facebook Canvas
Crowdmedia verzorgt bekendheid en activatie op dealerniveau. Om dit te realiseren worden de deelnemende custom bikes gepromoot via video's via YouTube, Facebook en Instagram. Daarnaast worden Facebook en Google Adwords ingezet om stemmen te verzamelen. Nieuw binnen deze campagne is het gebruik van Facebook Canvas. Alle communicatie focust zich op het geografische gebied van de desbetreffende deelnemende dealer. Inclusief Vlaams- en Franstalige dealers in België en Luxemburg.