D&D’s Steijn bestiert Bierblad

20-02-2008 (09:49) - Bureaus

Serge Steijn, algemeen directeur van reclamebureau Doom & Dickson, is deze maand  gasthoofdredacteur van het Bierblad. Doom & Dickson is  verantwoordelijk voor de reclame van Amstel bier, onderdeel van Heineken. Het Bierblad nodigt een paar keer per jaar iemand uit die bij de  bierwereld betrokken is om het hoofdredacteurschap van het blad op zich te nemen. Serge Steijn geeft zijn visie over reclame en marketing in de horeca en voorziet ondernemers van praktische tips. Dat het maartnummer van het Bierblad door een reclameman geleid is blijkt direct uit de vette knipoog waarmee D&D art-director Jaap Sinke de cover ontwierp als bierpersiflage op een zeepdoos. Het Bierblad opent met een discussie tussen Steijn en wijnschrijver en oud-reclameman Harold Hamersma over marketing in de horeca. Andere  artikelen die in het nummer aan bod komen zijn een reportage over het  Amsterdamse reclamecafé Loetje, een interview met Eugene Bay, ontwerper  van flessen, kratten en blikken en een interview met Steijn zelf over de geschiedenis van Doom & Dickson.

Media

Marketing

Economisch