Dawn doet Izio

11-01-2010 (10:05) - Bureaus

Izio is een online initiatief van Delta Lloyd groep. Het is de eerste online verzekeraar in Nederland die bundels aanbiedt, op specifieke doelgroepen afgestemde verzekeringspakketten. De geïntegreerde campagne laat vooral zien dat wij allemaal hetzelfde zijn, tenminste als het gaat over verzekeren. Izio neemt daarmee duidelijk afstand van het maatwerk-idee dat veel andere verzekeraars propageren. Daarom geen losse verzekeringen, maar bundels. Dat scheelt geld. En gedoe. Deze gedachte staat dan ook centraal in de nieuwe campagne, waarin Izio een lans breekt voor al deze ‘gewone’ mensen.

Dawn werd vroegtijdig betrokken bij de ontwikkelen en testen van het productconcept en tekende voor on- en offline campagne, website en huisstijl.

Strategie/creatie: Dawn.
Regie: Bram Schouw
Eindverantwoordelijk bij klant:
Erwin Drenth, Dolf Meijer, Niels Neessen

 


Media

Marketing

Economisch