De Koffiejongens X Marie-Stella-Maris decembercadeau

De Koffiejongens X Marie-Stella-Maris decembercadeau

21-11-2024 (13:39) - Bureaus

De Koffiejongens en Marie-Stella-Maris vieren deze feestdagen met een exclusieve samenwerking die kwalitatief en duurzaam leven centraal stelt. Nieuwe abonnees van De Koffiejongens mogen deze wintermaanden rekenen op een mooie giftset van Marie-Stella-Maris, ter waarde van €39,50. Want, zo geloven beide B Corps: duurzame keuzes moeten beloond worden! En dus voorzien ze nieuwe abonnees deze winter niet alleen van goede koffie maar bovendien ook van écht fijne zeep.

De giftset van Marie-Stella-Maris bevat handzeep en handlotion in de geur No.07 Voyage Vétiver, met frisse tonen van vetiver, salie en zeezout. Qua koffie kunnen nieuwe abonnees kiezen voor composteerbare cups of biologische koffiebonen, in een smaak naar keuze. De Koffiejongens biedt de Marie-Stella-Maris giftset in beperkte oplage aan van 22 november tot en met 31 december 2024. Een abonnement is af te sluiten vanaf €20,95.

Kwaliteit boven kwantiteit

Jojanneke Goedhart, Brand Manager De Koffiejongens: “Tijdens de feestdagen staan voor ons die fijne, warme momenten thuis centraal; kwaliteit in plaats van kwantiteit. Deze samenwerking moedigt aan om niet alleen in de decembermaand maar ook straks, in het nieuwe jaar, dit soort momenten te blijven creëren.”

“Met dit cadeau maak je niet alleen jezelf of een ander blij, maar help je de wereld een stukje mooier te maken – door je impact te verkleinen door na te vullen én schoon drinkwater bereikbaar te maken'', zegt Josha Jansen, Impact & Marketing Director Marie-Stella-Maris.

Zelfde duurzame missie

De Koffiejongens en Marie-Stella-Maris willen op grote lijnen hetzelfde: de wereld een beetje mooier maken, zonder concessies te doen op kwaliteit. Bij De Koffiejongens resulteert dat in composteerbare koffiecups en biologische koffiebonen die, verpakt door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, per fiets of lopend worden bezorgd. Marie-Stella-Maris herdefinieert luxe door verzorging voor jezelf te combineren met bewuste keuzes, zoals navulbare producten en steun voor wereldwijde drinkwaterprojecten.


Media

Marketing

Economisch