De Villiers en Voortman verruilen O&M voor INDIE

13-06-2016 (09:52) - Bureaus

Het creatief team Benjamin de Villiers en Rob Voortman heeft per juni Ogilvy & Mather Amsterdam verruild voor INDIE. Rogier de Bruin van INDIE: 'Rob en Benjamin zijn frisse denkers die over de grenzen heen denken. Ze hebben een goed gevoel voor executie, en zijn nog aardig ook.’


Na jaren van trouwe dienst bij Ogilvy & Mather in zowel Kaapstad als Amsterdam kreeg INDIE het duo een aantal maanden geleden in het vizier. Dit begon bij een ‘How to catch Lions’ vimeo filmpje die de mannen maakten ter inspiratie voor het Cannes Lions festival. Toen vervolgens bleek dat het team daadwerkelijk drie leeuwen had ‘gevangen’, werd de interesse concreet.

Naast het award winnende werk voor Amnesty International en WWF waren Benjamin en Rob verantwoordelijk voor campagnes van onder andere BP, Ford en meest recentelijk de sportsponsoring campagne van de Rabobank.

Rob Voortman: 'Bij Ogilvy & Mather hebben we een fantastische tijd gehad. We hebben veel geleerd, mooi werk kunnen maken, en even zo belangrijk met geweldige collega’s samengewerkt. Maar nu is het tijd om elders door te groeien. Door ander soort werk te maken en van andere top-creatieven te leren. Niet omdat het moet... Je snapt ‘m wel.’  

 

Media

Marketing

Economisch