Delta Lloyd kiest storytelling agency Lemon Scented Tea
19-02-2016 (06:23) - Bureaus
Delta Lloyd koos vandaag na een uitgebreide pitch voor storytelling agency Lemon Scented Tea. De verzekeraar zocht een vernieuwend bureau om te helpen bij het neerzetten van een nieuwe positionering.
Tijdens een uitgebreide pitch is maandenlang intensief samengewerkt met Delta Lloyd-medewerkers van verschillende disciplines. Na diverse presentatierondes en een concepttest kwam Lemon Scented Tea als winnaar uit de bus.
Jan van Nederveen, Chief Marketing Officer bij Delta Lloyd: 'Lemon Scented Tea heeft laten zien een sterk creatief bureau te zijn met een uitstekende integratie van digital. Ook hebben ze ervaring met B2B-marketing en verliep de samenwerking tijdens de pitch bijzonder goed.'
Gijsbregt Vijn van Lemon Scented Tea: 'Delta Lloyd is een prachtig merk met een krachtig verhaal. We zijn trots dat wij dit verhaal de komende jaren samen met hen mogen vertellen aan heel Nederland.'
De komende tijd gaan Delta Lloyd en Lemon Scented Tea de merkstrategie aanscherpen en de gepresenteerde campagnevoorstellen verder uitwerken.