Eerste Insight VEED Awards open voor inzenden
01-03-2016 (15:55) - Bureaus
Vanaf vandaag kunnen marketeers en bureaus hun cases insturen voor de ‘Beste Brand Influencers Campagne 2015’ award. Dit is een vakprijs waarbij de YouTubers zelf kiezen wat zij de beste campagne van het afgelopen jaar vonden.
Alle landelijke campagnes in 2015 waarin een influencer een belangrijke rol speelde mogen ingestuurd worden. De uiteindelijke winnaar wordt op 8 april – tijdens de Insight VEED conferentie over influencers, storytellers en social media – in Amsterdam bekendgemaakt. Het is voor het eerst in Nederland dat YouTubers zelf in de jury zitten en kiezen welke influencer campagne van het afgelopen jaar zij het beste vonden.
De deadline voor inzenden is 18 maart. Marketeers kunnen hun inzendingen kosteloos insturen. Op 25 maart wordt de shortlist met de top 10 cases bekendgemaakt. Inzenden kan via de website van Insight VEED.
Bekijk de website van Insight VEED voor meer informatie, het programma en kaartverkoop.